Úgy érzi, hogy a befektetési tanácsadója nem a legjobb döntést hozta az Ön számára? Nem kapott megfelelő tájékoztatást, vagy rejtett költségekkel szembesült utólag? Esetleg a hozamok messze elmaradtak a várttól, miközben biztos ígéreteket kapott? Ön nincs egyedül.
Panaszképviseleti szolgáltatásunk célja, hogy segítsünk érvényesíteni az Ön jogait, amikor pénzügyi intézmények vagy tanácsadók hibás, félrevezető vagy jogszerűtlen döntései következményekkel jártak az Ön számára – anyagilag vagy jogilag.
Mi nem csak tanácsot adunk – végigkísérjük a folyamatot, és jogilag megalapozottan képviseljük Önt.
Szakértőink mély pénzügyi, szabályozói és gyakorlati tudással rendelkeznek. Számos esetben segítettünk már ügyfeleknek érvényt szerezni az igazuknak – legyen szó nem megfelelően eladott megtakarítási programról, kockázatos befektetésről vagy félreérthető biztosítási konstrukcióról.
Tisztában vagyunk a szolgáltatók működésével, a hatósági eljárások menetével, és pontosan tudjuk, mikor, hová és milyen érvekkel érdemes fordulni. Önnek ezzel nem kell bajlódnia – mi elintézzük.
Ügyfeleink között megtalálhatók magánszemélyek, befektetők, nyugdíjasok, vállalkozók, sőt kisvállalkozások is – mindannyian olyan pénzügyi helyzetbe kerültek, ahol a szakmai hiba, félretájékoztatás vagy szabályszegés jelentős veszteséget okozott.
Mi segítünk feltárni az igazságot, dokumentálni a hibákat, és megtenni a szükséges lépéseket – legyen szó közvetlen panaszkezelésről, hatósági beadványról vagy bírósági útról.
Ezek a jelek gyakran utalnak jogos panaszra:
-
-
Nem azt ígérték, mint amit végül teljesítettek (pl. garantált hozam, kockázatmentesség).
-
Nem kapott teljeskörű tájékoztatást a költségekről, kockázatokról vagy feltételekről.
-
Ön úgy érzékeli, hogy megtévesztették – akár szóban, akár dokumentációban.
-
Olyan terméket adtak el Önnek, amit valójában nem értett meg, vagy nem az Ön profiljára szabtak.
-
Az ügylet során nem történt megfelelő kockázatfelmérés vagy alkalmassági vizsgálat.
-
Az értékpapírok vagy termékek veszteséget okoztak, és nincs világos magyarázat, miért.
-
Olyan pénzügyi megoldást értékesítettek Önnek, amely nem illeszkedik az élethelyzetéhez
-
Úgy érzi, nyomás alatt döntött, vagy gyors döntésre kényszerítették
- Panaszát a pénzintézet elutasította, de Ön továbbra is úgy érzi, hogy nem volt korrekt az eljárás.
Ha ezek közül bármelyik igaz Önre, érdemes utánajárni, történt-e szabálysértés – és ha igen, milyen lehetősége van az érvényesítésre.
"Nem értek ehhez. Elég, ha elhozom a papírokat?”
Igen, mi végzünk minden elemzést, Önnek csak az ügy dokumentumaira és emlékeire van szüksége.
„Túl régen történt, már biztos késő.”
Sok esetben még évek múltán is lehet jogorvoslatot kérni – megvizsgáljuk, hogy van-e lehetőség az ügy újranyitására.
„Nem akarok pereskedni.”
Nem is kell! A legtöbb ügyet egyeztetéssel vagy hatósági bejelentéssel meg lehet oldani. A per csak végső megoldásként jöhet szóba.
Az alábbi helyzetek gyakran etikai vagy szakmai szabályszegésre utalnak – ezek mind jogos panasz alapját képezhetik:
-
-
Olyan befektetést ajánlottak Önnek, amelynek működését nem magyarázták el világosan.
-
A kockázatokról csak felszínes vagy hiányos tájékoztatást kapott.
-
Egy drága, hosszú távú terméket értékesítettek Önnek, miközben Önnek rövid távon szüksége lett volna a pénzére.
-
A tanácsadó sürgette a döntésben („ez az ajánlat csak ma érvényes”), így Ön nyomás alatt érezte magát.
-
A megtakarítása nem várt módon veszített értékéből, és utólag kiderült, hogy a múltbeli teljesítmény félrevezetően lett bemutatva.
-
Nem kapott tájékoztatást arról, hogy a tanácsadó jutalékot kap az adott termék értékesítése után.
Évente több ezer ügyben születik panasz. Nem az a kérdés, hogy egyedül van-e, hanem az, hogy megtette-e már az első lépést.
Mi azért vagyunk, hogy támogassuk Önt – szaktudással, tapasztalattal és az ügyfél érdekeit szem előtt tartva.